Utolsó néhány poszt az előző blogból
(archív: 2013. március 6.)
Manóval reggeli után találtuk ki, hogy az aznap délutáni szülinapi bulira az ünnepeltnek készítünk egy lovagos-szörnyes társast. Manó segített a netről megfelelő képeket válogatni a szörny kártyákhoz, aztán míg a házit írta nagy szenvedések árán, megalkottam a játék alkatrészeit.
A legyőzendő szörny kártyákat bizonyos területre lépve szerencsekártyaként húzhatjuk fel. Úgy lehet legyőzni őket, hogy nagyobbat dobunk dobókockával, mint ez erejük. Ha nem lenne elég, a nálunk lévő fegyver és varázsital kártyákkal növelhetjük a dobás eredményét. Ha nem sikerül legyőzni, akkor visszalép a hősünk a pályán. Készítettem néhány biankó kártyát is, hogy az ajándékozott magának tehessen a játékába szörnyeket vagy fegyvereket (akár valamilyen matricával vagy saját rajzzal. :)
Minden lovag (játékos) egy varázsitallal és egy fegyverrel indul a Kastélyba, hogy ott végezzen a Királyt megátkozó boszorkával. Ha erdei lény képére lép (pegazus, unikornis vagy tündér) akkor húzhat egy erőforrás kártyát, amit a csatában felhasználhat a szörnyek legyőzéséhez szükséges erődobás növelésére. A Kincsesláda szintén ebből a pakliból ad egy jutalom lapot. A Varázsló semleges figura, és csak kettő van belőle. Ha legyőzöd párbajban (egy kockával, ha ugyanannyit, vagy nagyobbat dobsz, mint ő, legyőzted), akkor a következő lépésedhez +2-t adhatsz, ha elbuksz, ugyanúgy visszaléped a következő dobásod, mint mikor a szörnyet nem tudod legyőzni.
A szabályokat apró betűvel a pályára írtam. Az első három lovag, aki a palotába jut 5, 3 és 1 jutalom pontot kap, majd megmérkőzhet a gonosz banyával, akinek 13-as az Ereje (ezt 2 kockával kell túldobni, de a dobáshoz hozzáadhatjuk a közben megszerzett fegyverek és varázsitalok erejét).
A játék egyébként annyira bejött az ünnepeltnek, hogy miután megkapta, már csak ezzel játszott, méghozzá három partit is! :)
Bár mindenki bejutott a palotába, csak egyvalakinek sikerült legyőzni a rút banyát, hogy megtörje az átkot, és ez Manó volt! :)
(jócskán előttem ért be. én abban a partiban nem találkoztam szörnyekkel, de már +10 pontnyi felszerelésem volt. Ő ügyesebb volt, és a 3 plusz kártyájával végzett a gaz szipirtyóval, megmentve ezzel a királyságot!)
Ezek után kaptam egy megrendelést erre a játékra Manótól. Tudtam én, hogy neki is fog tetszeni! :)
(archív: 2013. március 6.)
Manóval reggeli után találtuk ki, hogy az aznap délutáni szülinapi bulira az ünnepeltnek készítünk egy lovagos-szörnyes társast. Manó segített a netről megfelelő képeket válogatni a szörny kártyákhoz, aztán míg a házit írta nagy szenvedések árán, megalkottam a játék alkatrészeit.
A legyőzendő szörny kártyákat bizonyos területre lépve szerencsekártyaként húzhatjuk fel. Úgy lehet legyőzni őket, hogy nagyobbat dobunk dobókockával, mint ez erejük. Ha nem lenne elég, a nálunk lévő fegyver és varázsital kártyákkal növelhetjük a dobás eredményét. Ha nem sikerül legyőzni, akkor visszalép a hősünk a pályán. Készítettem néhány biankó kártyát is, hogy az ajándékozott magának tehessen a játékába szörnyeket vagy fegyvereket (akár valamilyen matricával vagy saját rajzzal. :)
A Lovagos-szörnyes társas pályájának bal fele.
Minden lovag (játékos) egy varázsitallal és egy fegyverrel indul a Kastélyba, hogy ott végezzen a Királyt megátkozó boszorkával. Ha erdei lény képére lép (pegazus, unikornis vagy tündér) akkor húzhat egy erőforrás kártyát, amit a csatában felhasználhat a szörnyek legyőzéséhez szükséges erődobás növelésére. A Kincsesláda szintén ebből a pakliból ad egy jutalom lapot. A Varázsló semleges figura, és csak kettő van belőle. Ha legyőzöd párbajban (egy kockával, ha ugyanannyit, vagy nagyobbat dobsz, mint ő, legyőzted), akkor a következő lépésedhez +2-t adhatsz, ha elbuksz, ugyanúgy visszaléped a következő dobásod, mint mikor a szörnyet nem tudod legyőzni.
A Lovagos-szörnyes társas pályájának jobb fele.
A szabályokat apró betűvel a pályára írtam. Az első három lovag, aki a palotába jut 5, 3 és 1 jutalom pontot kap, majd megmérkőzhet a gonosz banyával, akinek 13-as az Ereje (ezt 2 kockával kell túldobni, de a dobáshoz hozzáadhatjuk a közben megszerzett fegyverek és varázsitalok erejét).
A játék egyébként annyira bejött az ünnepeltnek, hogy miután megkapta, már csak ezzel játszott, méghozzá három partit is! :)
Bár mindenki bejutott a palotába, csak egyvalakinek sikerült legyőzni a rút banyát, hogy megtörje az átkot, és ez Manó volt! :)
(jócskán előttem ért be. én abban a partiban nem találkoztam szörnyekkel, de már +10 pontnyi felszerelésem volt. Ő ügyesebb volt, és a 3 plusz kártyájával végzett a gaz szipirtyóval, megmentve ezzel a királyságot!)
Ezek után kaptam egy megrendelést erre a játékra Manótól. Tudtam én, hogy neki is fog tetszeni! :)
1 hozzászólás:
Ez (is) nagyon klassz :):):)
Megjegyzés küldése