Két elképzeléssel kerestek meg.
Az egyik egy csillagleső, csillagászati társasjáték, a másik pedig egy szánhúzós verseny.
Az elsőhöz is jöttek jó ötletek, de esélytelen ilyen rövid idő alatt befejezni, hogy elkészüljön a kiadott játék a témába illő csillagászati esemény/rendezvény idejére, így azt félretettük, és szánhúzós játékra koncentrálunk, ahogy időnk engedi. Ez sok utánajárást jelent, de annak, akivel együtt dolgozom a játékon (és egyben aki felkért a tervezéshez) pont a felmerülő igény miatt van ehhez elég kapcsolata (tenyésztők, versenyzők), hogy kellő információt szerezzen a versenyek világáról.
Ami tetszik ebben az egészben, hogy olyan ötletem támadt, amivel képesek vagyunk a játékon belül éreztetni a terepen (pályán) való mozgásban a leejtőn való gyorsabb suhanást, vagy az emelkedők belassuló, nehezebb leküzdését, illetve a szánhúzókat ért esetleges sérülésekből fakadó sebességcsökkenést. Ez és néhány látványelem alapból hangulatosabbá teszi a játékot, ami azonban nem lesz túl bonyolult ahhoz, hogy egy remek családi játék válhasson belőle. :)
Ha elkészült, Manónak tuti adok egyet belőle, mert nagyon szereti a kutyákat.
Csak időben elkészüljön!
Mert természetesen ennek az ötlete is nagyon hirtelen jött, és alig másfél-két hónap alatt teljesen el kell készülnie, nem beszélve a kiadásról (ami szerencsére nem az én vállamon van).
Az egyik egy csillagleső, csillagászati társasjáték, a másik pedig egy szánhúzós verseny.
Az elsőhöz is jöttek jó ötletek, de esélytelen ilyen rövid idő alatt befejezni, hogy elkészüljön a kiadott játék a témába illő csillagászati esemény/rendezvény idejére, így azt félretettük, és szánhúzós játékra koncentrálunk, ahogy időnk engedi. Ez sok utánajárást jelent, de annak, akivel együtt dolgozom a játékon (és egyben aki felkért a tervezéshez) pont a felmerülő igény miatt van ehhez elég kapcsolata (tenyésztők, versenyzők), hogy kellő információt szerezzen a versenyek világáról.
Ami tetszik ebben az egészben, hogy olyan ötletem támadt, amivel képesek vagyunk a játékon belül éreztetni a terepen (pályán) való mozgásban a leejtőn való gyorsabb suhanást, vagy az emelkedők belassuló, nehezebb leküzdését, illetve a szánhúzókat ért esetleges sérülésekből fakadó sebességcsökkenést. Ez és néhány látványelem alapból hangulatosabbá teszi a játékot, ami azonban nem lesz túl bonyolult ahhoz, hogy egy remek családi játék válhasson belőle. :)
Ha elkészült, Manónak tuti adok egyet belőle, mert nagyon szereti a kutyákat.
Csak időben elkészüljön!
Mert természetesen ennek az ötlete is nagyon hirtelen jött, és alig másfél-két hónap alatt teljesen el kell készülnie, nem beszélve a kiadásról (ami szerencsére nem az én vállamon van).
6 hozzászólás:
bírom, hogy tele vagy ötletekkel, szórod, és nem jutsz vele anyagilag előre :((((
A szánhúzós játékra van igény, és van szponzor is (bár nem tudom, milyen mélységben), és nagyon ki akarják adni, méghozzá nyár végén.
A játéktervezéssel inkább az a gond, hogy ha ki is adják végül, nem hoz annyit játékonként (vagy ötletenként), hogy pár hónapra hátradőlhess kicsit...
hát marhára kíváncsi leszek :)
Ma is tesztelgettünk. A mozgás a szánnal jó. A pálya felépítése is rendben van, csak kellő méretű legyen majd, azonban a sok sok esemény, nehézség és felszerelés, manőver kártya nagyon hiányzott a tesztből. Legközelebb már a lehető legtöbb hozzávalóval tesztelünk majd... :)
Újra és újra ledöbbenek rajta, milyen kreatív bóbitád van. :)
és újra és újra a "feliratkozásnál" akarom küldeni a kommentet. :D
Látom, végül csak sikerült. :)
Jó lenne már boldogulni is ezzel a kreatív bóbitával...
Megjegyzés küldése